Smart koppling: Avarda Basic

Avarda Basic icon

Avarda Basic

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Automatisera avstämningen av Avarda utbetalningar

Denna integration lämpar sig för bolaget som använder Avarda som betalväxel och har en koppling mellan webbshoppen och Fortnox som skapar upp ordrar/kundfakturor i ekonomiprogrammet.

Avarda Basic integrationen sköter den resterande biten när det kommer till att stämma av utbetalningar från betalväxeln och betalrapportera kundfakturorna i Fortnox, integrationen är skapad just för att avlasta och underlätta detta moment. Integrationen inhämtar utbetalningsnotor från Avarda och matchar med kundfakturor eller Ordrar i Fortnox. I samband med matchnigen prickas fakturan som betald på valfritt avstämningskonto och i samma inbetalningsverifikat redovisas Avarda's avgifter samt moms på avgiften.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Funktioner:

  • Inhämtar utbetalningsnotor och matchar med kundfakturor i Fortnox

  • Betalmarkerar kundfakturor i Fortnox

  • Stödjer krediter

  • Stödjer alla valutor

Läs mer på Automatisera Mera's hemsida

Fortnox största integrationsleverantör med över 45 integrationer producerade

  • Smarta kopplingar till humana priser
  • Avlasta redovisningsekonomen och spara på redovisningskostnader
  • Snabb och kunnig support
  • Skarpast på bokföringsautomatisering

Funktioner

Betalväxel

Betallösning

Automatiserad bokföring

Avprickning

Återrapportering

Valuta

Retur

Synkroniserar kunder

Synkroniserar fakturor

Synkroniserar ordrar

Internationella betalningar

Hämtar Fakturor från Fortnox

Har du frågor om Avarda Basic?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.