Smart koppling: Aprello Digital Årsredovisning

Aprello Digital Årsredovisning icon

Aprello Digital Årsredovisning

5.0(2 st)
26-50 företag använder

Gör din årsredovisning enkelt

För över din bokföringsdata från Fortnox och kom igång med din årsredovisning direkt. Fyll i årsredovisningen steg för steg, signera med BankID och lämna in digitalt till Bolagsverket när du är klar!

Kom igång snabbt med din årsredovisning! Registrera dig på aprello.se och hämta din bokföringsdata från Fortnox med ett knapptryck. Med vår in-app guide får du hjälp att fylla i årsredovisningen steg för steg och när du är klar kontrolleras din årsredovisning mot Bolagsverkets system. Därefter är det bara att signera och lämna in digitalt till Bolagsverket.

  • Aprello Digital Årsredovisning - för dig som är egenföretagare. Läs mer på aprello.se

  • Aprello Byrå - för redovisningskonsulter och byråer. Läs mer på aprello.se/byra

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Koppla ihop Fortnox med Aprello för att hämta din bokföringsdata enkelt med ett knapptryck. Behöver du uppdatera bokföringssaldon i Fortnox? Inga problem! Med ett klick i Aprello för du över de uppdaterade saldona på ett kick!

Läs mer på Aprello AB's hemsida

Kickstarta din årsredovisning!

  • Importera bokföringen enkelt
  • Kom igång med årsredovisningen direkt
  • Gör ändringar i Fortnox, uppdatera med ett knapptryck i Aprello!
  • Automatiska kontroller mot Bolagsverket

Funktioner

Årsredovisning

E-signering

BankID

Bolagsverket

Import

Byrå

Byråstöd

Har du frågor om Aprello Digital Årsredovisning?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.