Genom digitalisering automatiserar Agendo bokning, betalning & bokför. Ditt företag minimerar även tiden för kostsam administration med Agendos integrationer till Scrive samt tillgång till din verksamhets tjänster och utrymmen med digitala lås.
Med Agendo kan Era kunder göra bokningar, betalningar och avbokningar, samt hitta verifikat och hantera prenumerationer eller medlemskap. Agendo implementeras enkelt direkt på Er hemsida.
Systemet administreras från webben av en eller flera administratörer, som kan ha olika nivåer av tillgång. Från administrationsvyn kan Ni se och ändra bokningar, betalningar och tillgångar samt lägga till och ändra utbudet av Era tjänster.
Agendo minimerar administration för ditt företag, och underlättar dessutom för kunder att köpa eller använda Era tjänster.
299kr/mån - 899kr/mån
När en betalning görs i Agendo (Swish, kort eller faktura) skapar systemet automatiskt underlag i Fortnox enligt Er kontoplan. Det enda Ni behöver göra är att godkänna underlagen med ett knapptryck. Snabbt, enkelt och digitalt – när det passar Er.
För mer info kontakta Johan Lundin +46 721 95 52 02 eller johan@agendo.io
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.