Lönehantering kräver precision och noggrannhet. Manuell hantering kan leda till timmar av administrativt arbete. Alexis och Fortnox frigör tid och förenklar lönehanteringen. Synkronisera medarbetardata och frånvaro med ett fåtal knapptryck.
Så fungerar det
Hantera tid och frånvaro i Alexis. Medarbetare kan enkelt registrera arbetad tid eller frånvaro i Alexis, Slack eller i Teams.
Synkronisera datan. Exportera lönerapporten från Alexis till Fortnox med några enkla knapptryck.
Smidigare lönehantering. Förenkla löneprocessen och spara tid genom avsevärt minskat administrativt arbete
Enkel och tillförlitlig lönehantering.
Frigör tid från att gå igenom kalkylblad och navigera mellan olika verktyg. Alexis förbereder automatiskt er medarbetar- och frånvarodata för export till Fortnox.
Skapa konto i Alexis och importera datan från Fortnox för att komma igång på några minuter
Exportera medarbetarnas data från Alexis till Fortnox för smidig lönehantering
Exportera information kontinuerligt för att alltid ha relevant och uppdaterad data på plats
Hantera din medarbetardata genom säker dataöverföring i linje med GDPRs regelverk
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.