aizell® är det självklara valet för alla, små- och medelstora företag som jobbar med B2B-försäljning och som söker ett CRM-system med högsta funktionalitet, stabilitet och användarvänlighet.
Med aizell® kan du som säljare enkelt arbeta mobilt och alltid känna dig förberedd, uppdaterad och kunna agera professionellt mot dina kunder och kontakter. aizell® hjälper dig att jobba smart och effektivt och gör det är lätt att planera, genomföra, avrapportera, skapa offerter, order och följa hela affärsprocessen från första kontakt till avslut. Dessutom har du möjlighet till till digital signering, så att dina avtal kan godkännas och slutföras snabbt och enkelt, helt utan krångel. aizell® gör din säljvardag både enklare och smidigare!
När ni lagt er beställning så kommer ni att få ett välkomstmail med inloggningsuppgifter där ni sedan länkas till aizell® direkt. Under fliken Integrationer ansluter ni sedan er väldigt enkelt till ert ekonomisystem, och ni är igång inom 10 minuter! Vid integration med aizell® så synkas alla kunder från ditt Fortnoxkonto med alla dess kontakter, offerter, order, vad som är fakturerat och vilka artiklar som är registrerade. Oavsett om du registrerar en offert eller order i aizell® eller i Fortnox, så synkas allt automatiskt så att man alltid har relevant och aktuell information i aizell®.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.