Reda är din moderna lösning för digitalisering och automatisering av leverantörsfakturor. Vi tolkar och validerar information, automatiserar kontering och attest, och skicka sedan in dokumenten klara och bokförda direkt i ditt ekonomisystem.
Så säg hej till automatisering och hejdå till onödiga kostnader. Med Reda får du full kontroll över din fakturahantering, sparar värdefull tid och kan fokusera på det som verkligen betyder något för ditt företag. Såhär fungerar det:
Fakturorna skickas in till Reda (kan se på flera olika sätt, vi kan bland annat hämta från Fortnox)
Vår intelligenta motor tolkar fakturorna automatisk
Kontering sker per automatik enligt dina uppsatta regler
Attest sker enligt ett enkelt och smidigt flöde
Så, nu är allt klart för att skicka in dokumentet, bokfört och redo för betalning i Fortnox.
Integrationen med Fortnox är supersmidig och du kan vara igång på nolltid! Reda synkroniserar alla nödvändiga register i Fortnox såsom leverantörsregister, kontoplan, kostnadställen, projekt och valutor.
I Reda tolkas sedan fakturorna, konteras automatiskt enligt just din uppsättning, och attesteras, innan de skickas in till Fortnox för bokföring och betalning.
Vänta lite! Använder du redan Fortnox arkivplats idag för att få in dina fakturor? Då kan Reda enkelt hämta dokumenten därifrån! Smidigare implementation får man leta efter.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.