Smart koppling: Controly - Bokföringskontroll

Controly - Bokföringskontroll icon

Controly - Bokföringskontroll

5.0(1 st)
26-50 företag använder

Controly kontrollerar din bokföring, nu i Fortnox!

Controly identifierar vanliga och ovanliga bokföringsproblem med hjälp av hundratals olika kontroller.

Få fortlöpande uppdateringar på hur din bokföring mår och hur ditt företag presterar.

Controly kör veckovis avstämning av din bokföring, du får alltid resultaten skickade till din e-postaddress.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

När du väl kopplat på Controly så sköts allt automatiskt. Ni får veckovisa rapporter skickade till er e-postaddress.

Att aktivera Controly i ditt Fortnox konto går snabbt!

  • Köp en prenumeration via Fortnox

  • Skapa konto hos Controly

  • Tryck på knappen för att godkänna kopplingen till Fortnox

  • Klart!

Läs mer på Accounting Software Scandinavia AB's hemsida

Automatiserad intelligent bokföringskontroll, direkt i Controly!

  • Controly identifierar vanliga och ovanliga problem med hjälp av hundratals olika kontroller.
  • Veckovis bokföringskontroll med detaljerad rapport, allt sköts automatiskt.
  • Hur presterar ert företag? Controly ger er en överblicksanalys på olika nyckeltal i rapporten.
  • Controly är utvecklad av programmerare och bokföringsproffs med decennier av samlad erfarenhet.
  • Behov av hjälp? Få hjälp av en av våra redovisningskonsulter via vår chatt!

Funktioner

SIE

Redovisning

Bokslut

Rapportering

Analys

KPIer

Nyckeltal

Har du frågor om Controly - Bokföringskontroll?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.