Movex | System för flyttfirmor icon
Smart koppling

Movex | System för flyttfirmor

0.0(0 st)
26-50 företag använder

Digital helhetslösning för flyttfirmor

Movex är den webbaserade helhetslösningen för flyttfirmor: automatiska kundförfrågningar, smidig offerthantering, resursplanering, tidrapportering, magasinering och digital SMF-signering. Koppla era formulär och frigör tid för fler affärer. ​​

Mer information

  • Kundförfrågan: Koppla ert webbformulär till Movex för att automatiskt få in alla kundförfrågningar som offerter.

  • Offerthantering: Skapa och skicka offerter med anpassade mallar i systemet.

  • Resursplanering: Överblicka uppdrag och resurser samt planera fordon och personal i kalender.

  • Arbetsorder: Skapa uppdragsorder för fältpersonalen i appen.

  • Tidrapportering: Personal registrerar arbetstid i appen.

  • Magasinering: Överblicka och hantera magasineringsuppdrag.

  • Digital signering i linje med SMF:s Branschstandard: Kunden kan signera och godkänna slutförda uppdrag direkt i appen.

This is how the connection with Fortnox works

  • Fakturering: Överför fakturor från Movex till Fortnox med ett knapptryck för att undvika dubbelarbete.

  • Lönehantering: Personal kan registrera arbetstid för uppdrag som överförs till Fortnox med ett knapptryck.

  • Synkronisering med Fortnox: Kund-, artikel-, pris- och personalregister synkroniseras automatiskt från Fortnox till Movex.

  • Synkronisering med Fortnox: Movex visar kunders betalda och obetalda fakturor utan att du behöver logga in i Fortnox.

Läs mer på Movex Systems AB's hemsida
Minimera risken för fel
Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.