Effektiva samarbeten kan se ut på många olika sätt. Därför är Fortnox utformat så att du ska kunna anpassa arbetssättet helt efter ditt och kundens önskemål.
Kommunicera direkt i samarbetsplattformen, skapa smarta aktivitetslistor och få hjälp med att prioritera bland uppgifterna. Vill du och kunden dela på jobbet? Inga problem. Lösningen stavas Digital byrå – flexibelt samarbete på en ny nivå.
Spara tid och öka kontrollen genom att sköta lönearbetet på ett ännu smidigare sätt. Med Fortnox Lön får du full koll på hela processen genom att enkelt dela på arbetet.
Med Fortnox Leverantörsfakturattest kan både du och dina kunder attestera fakturor direkt i mobilen. Slipp manuella arbetsmoment, få ökad trygghet och kontroll, och jobba med uppföljning i realtid.
Upptäck ett smartare sätt att sköta kvitton och utlägg - det enda dina kunder behöver är en mobil. Allt sker per automatik och sparar både dig och din kund massor av tid och manuellt arbete.
Ta automatiseringen till nästa nivå med Fortnox Fakturering och Fakturaservice. Från det att kunden skapar fakturan sker allt med automatik, tills den är betald och bokförd. Du som konsult håller koll på avvikelser, resten tar vi hand om.
Välj vilket paket som passar bäst för respektive kund.
Ett byte från ett annat ekonomisystem är bara några klick bort. Oavsett om det gäller enskilda kunder eller hela din byrå så hjälper vi dig med flytten - helt kostnadsfritt.
Byt till Fortnox
Är du nyfiken på hur Fortnox kan hjälpa dig att samarbeta effektivare och skapa nya affärer? Kanske jobbar du redan med ett annat system och vill veta vad det skulle innebära att byta till Fortnox? Hör av dig så svarar vi på alla dina frågor.